تهدیدات پیاپی آمریكا و هم پیمانانش علیه ایران وسوریه نشانه نگرانی آنهاست
نوشته شده توسط : abbuse

'محمد یاغی' مسئول حزب الله در شرق لبنان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بیروت با عرض تبریك در خصوص سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دیگر پیروزی هایی پیاپی كه این كشور در طی 33 سال گذشته به دست آورده، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ویژگی هایی نسبت به دیگر انقلاب های منطقه دارد چرا كه اهداف و سرمنشا آن كاملا برای خدا بود و به این دلیل به پیشرفت و شكوفایی دست یافت.

وی با تاكید بر اینكه این انقلاب مانند حركت امام حسین (ع) در طول تاریخ جاودان خواهد ماند، خاطر نشان كرد: انقلاب اسلامی ایران فرزند انقلاب كربلاست و این انقلاب به سوی احقاق حق و ابطال باطل و اسقاط هر نوع ظلم و جور به پیش خواهد رفت.

یاغی با اشاره به اینكه انقلابیون در ایران به هیچ وجه احساس ضعف نكردند و انقلاب خود را به شرق و غرب واگذار نساختند، خاطر نشان كرد: آنان مصمم بودند كه بر مواضع خود و بر تصمیمات صحیح‌شان استوار بمانند و هیچ جنگ، تحریم و تهدیدی از سوی مستكبران عالم نتوانست آنها را از ادامه مسیر خود باز دارد.

وی با اشاره به اینكه ایرانی ها با ایمان و اراده توانستند كه به تمام معنای كلمه به پیشرفت دست یابند و موفقیت های بزرگ علمی به دست آورند، اظهار داشت: ایران موفق شده كه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب ماهواره به فضا بفرستد.

این مقام ارشد حزب الله با اشاره به اینكه این موضوع تاكید می كند كه ملت ایران، ملتی مبارز است كه راه خود را باز می‌كند و خداوند نیز به تمامی اشكال اسباب قدرت و اقتدار را برای آنها فراهم می سازد، تصریح كرد: این ملتی است كه استحقاق ادامه حیات را دارد و تمامی ملت های امت اسلام و جهان به آن افتخار می كند.

وی با تاكید بر اینكه امام خمینی (ره) اولین كسی بود كه مقابل استعمارگران و مستكبران جهانی ایستاد و با اسقاط نظام شاهنشاهی در ایران، ترس ملت های منطقه و مستضعفان عالم را فرو ریخت، ادامه داد: این شخصیت بزرگ باعث شد كه ملت های مستضعف در مقابل شیطان بزرگ، آمریكا بایستند.

وی با تاكید بر اینكه انقلاب اسلامی ایران باعث بیداری ملت های منطقه شده و آنها نظام های دیكتاتوری در جهان عرب از جمله 'حسنی مبارك' و 'زین العابدین بن علی' را در مصر و تونس سرنگون كرده اند، خاطر نشان كرد: این امور نشان می دهد كه ملت ها فهمیده اند كه چگونه راه خود را خالص كرده و به اسلام ناب محمدی باز گردند.

یاغی گفت: نظام هایی سوسیالیست و نظام های سرمایه داری یكی پس از دیگری در سرازیری سقوط سیر می كنند و به این ترتیب اسلام تنها گزینه خواهد بود چرا كه عدالت، دین حق و اخلاص حقیقی فردایی بهتر و سعادت دنیوی و اخروی را در پی دارد.

وی با اشاره به اینكه ایران اسلامی و انقلاب پیروزمندش پایگاهی محكم و مركزی به منظور مقابله با پروژه و توطئه های مستكبران جهانی است، ادامه داد: ملت های منطقه طی سه دهه گذشته تاثیر مثبت زیادی از این انقلاب و تحولی كه در ایران رخ داد، پذیرفته اند.

مسئول منطقه بقاع لبنان در حزب الله تصریح كرد: منطقه و تمام جهان شاهد تغییراتی بنیادین و اساسی خواهد بود و ملت ها از زیر سلطه به آزادی واقعی و حقیقی دست خواهند یافت؛ در واقع انقلاب‌های اخیر تاثیراتی اساسی و بزرگ در سطوح مختلف دارد و دلیل اصلی آن سرچشمه گرفتن بیداری در بین فرزندان امت اسلام است.

وی با تاكید بر اینكه نهضت امام خمینی (ره) باعث این بیداری شده و ملت ها فهمیده اند كه باید فریاد خود را بر سر ستمگران جهانی و دست نشانده های آنها در كشورهای عربی و اسلامی بزنند، ادامه داد: جوانان انقلاب اسلامی ایران را رهبری كردند و انقلاب های كنونی درس بسیاری از آنها گرفته و باعث شده است كه جوانان كشورهای عربی نیز به دنبال آزادی خود باشند.

یاغی همچنین در خصوص تحرك های اخیر دیپلماتیك و سیاسی آمركایی ها و كشورهای غربی در منطقه افزود: آنها قصد دارند كه انقلاب های كنونی را كه نظام های دست نشانده غرب را سرنگون كردند، مصادره كنند تا آنها را در خدمت پروژه های شوم خود در آورند.

این مقام ارشد حزب الله با تاكید بر اینكه هوشیاری و بیداری ملت ها نخواهد گذاشته كه توطئه گران به اهداف خود دست پیدا كنند، خاطر نشان كرد: این انقلاب ها از انقلاب ایران درس پایداری و مقاومت در برابر تهدیدها را فراگرفته اند و مقابل این پروژه های آمریكایی - غربی با تمام قدرت مقاومت خواهند كرد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) كه می گفت 'زمان مستكبران جهانی كه هر كاری كه می خواستند انجام می دادند، سپری شده و زمان پیروزی مستضعفان بر آنها فرا رسیده است'، اظهار داشت: سرانجام این بیداری اسلامی در نتیجه به نفع و مصلحت اسلام و مسلمین خواهد بود و توطئه های آمریكا و غرب بر آن تاثیری نخواهد داشت.

یاغی با اشاره به اینكه سیاست غرب، سیاست تفرقه بینداز و حكومت كن است و آنها بدین منظور سعی در پاشیدن بذر تفرقه میان فرزندان امت اسلام دارند، افزود: آنها نمی خواهند كه ما بر ثروت ها و توانایی های خود تملك داشته باشیم و تنها می خواهند كه در خدمت آنها به فعالیت بپردازیم.

وی گفت: هوشیاری ایجاب می كند كه مسلمانان دست وحدت به هم دهند و حضرت آیت الله خامنه ای دایما در تمامی بیاناتشان اعلام داشته اند كه انقلاب به منظور اعتلای نام خدا در زمین و آزادی انسان‌ها است و بین مسلمانان فرقی نمی‌گذارد.

این مقام ارشد حزب الله با اشاره به مقابله غرب و آمریكا با كشورها و نیروهای محور مقاومت در منطقه اظهار داشت: این تهدیدات پیاپی كه متوجه ایران و سوریه و مقاومت اسلامی شده، نشانه این است كه با وجود اینكه آمریكا در ضعیف ترین حالت خود به سر می برد، اوضاع و شرایط به وضعیت خطرناكی رسیده است.

خاور**1030** 3404





:: برچسب‌ها: کنسرت , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: